عمر (عربی: عُمَرْ) یا عمر فاروق (فارسی: عمر فاروق) یا عمر سیریز ایک تاریخی عرب ٹیلی ویژن ڈرامہ منی سیریز ہے جسے ایم بی سی 1 نے شائع کیا اور نشر کیا اور شامی ڈائریکٹر حیتم علی نے ہدایت دی۔ قطر ٹی وی کے ذریعہ تیار کردہ یہ سلسلہ اسلام کے دوسرے خلیفہ عمر ابن الخطاب کی زندگی پر مبنی ہے اور اس کی عمر 18 سال سے لے کر وفات تک ان کی زندگی پر محیط ہے۔ عمر ، ابوبکر ، عثمان اور علی ، چار راشدین خلیفہ اور دیگر کرداروں کے بعد سے یہ سلسلہ کافی تنازعات کا موضوع رہا ہے ، جو یہ سمجھتے ہیں کہ کچھ مسلمانوں کو محمد کی طرح پیش نہیں کیا جانا چاہئے۔ یہ سلسلہ 30 اقساط پر مشتمل ہے اور یہ اصل میں 20 جولائی 2012 کو رمضان کے مہینے میں نشر کیا گیا تھا۔ یہ 200 ملین سعودی ریال کی لاگت سے تیار کی گئی تھی اور اسے مراکش میں فلمایا گیا تھا ، بنیادی طور پر اس سیریز کے بعد مارکیش ، تنگیئر ، الجدیدہ ، کاسابلانکا اور محمدیہ شہروں میں ایم بی سی پر نشر کیا گیا تھا۔ ، بین الاقوامی نشریات کے ل کئی اسے متعدد زبانوں میں ڈب کیا گیا تھا اور یوٹیوب پر انگریزی میں اس کا عنوان تھا۔[1][2][3] اسے متعدد مختلف علمی تنظیموں اور اسے دیکھنے والے لوگوں کی طرف سے بہت تعاون ملا۔ چونکہ اس سیریز نے قابل اعتماد تاریخی قائم کردہ حقائق پر بہت زیادہ انحصار کیا تھا ، لہذا اس کے مشمولات کی بنیاد پر اس سیریز پر تنقید کی گئی تھی۔ پچھلی فلموں کا سامنا کرنا پڑا ، غمگین نہیں۔

  1. "Ramadan diary: Why I'm spending my month with controversial TV series 'Omar'". Doha News Team. Doha News. 30 July 2012. http://dohanews.co/ramadan-diary-why-im-spending-my-month-with/. Retrieved on 23 June 2015. 
  2. Salem, Ola (2 August 2012). "Controversial Omar TV drama a big hit across the Arabian Gulf". The National (Abu Dhabi). http://www.thenational.ae/news/uae-news/controversial-omar-tv-drama-a-big-hit-across-the-arabian-gulf. Retrieved on 15 May 2015. 
  3. "Controversial Ramadan series wows audiences". Daily News Egypt. 30 July 2012. http://www.dailynewsegypt.com/2012/07/30/controversial-ramadan-series-wows-audiences/. Retrieved on 18 June 2015.